Livrarea produselor / Politica de retur / Garantie

1. Livrarea produselor

Livrarile se vor efectua in maxim 48 ore de la data plasarii comenzii, exceptie facand situatiile cand acestea ar trebui efectuate in zilele de vineri, sambata sau duminica pentru produsele din stoc si in termen de 10-30 zile pentru produsele care nu se afla in stoc sau care vor fi livrate din stoc furnizor.

Daca SC ROMGARDEN LANDSCAPE SERVICE SRL nu poate livra produsele comandate de client in termenii comunicati mai sus, acesta se obliga sa ramburseze toate sumele platite in termen de maxim 14 zile de la data expirarii termenului de livrare.

Produsele comercializate de SC ROMGARDEN LANDSCAPE SERVICE SRL vor fi livrate prin intermediul societatilor de curierat, prin flota proprie sau prin orice alta metoda de livrare convenita cu clientul.

Costurile de livrare revin in totalitate clientului si sunt comunicate in cuprinsul sitului.

Livrarea produselor se face pana la adresa clientului dar fara manipularea acestora la adresa.

2. Garantia produselor:

Produsele comercializate de SC ROMGARDEN LANDSCAPE SERVICE SRL, plante in ghiveci, plante cu balot de pamant ambalat sau radacina nuda.

SC ROMGARDEN LANDSCAPE SERVICE SRL acordata clientilor garantie de prindere pentru o perioada de 30 de zile din momentul achizitiei, pe baza prezentarii dovezii de achizitie in urmatoarele conditii:

- plantele au fost transportate si plantate de catre echipele noastre;

- plantele au fost plantate in perioada de plantare - pentru plantele cu radacina in ghiveci, perioada de plantare este pe tot timpul anului, iar pentru plantele extrase din pepiniere cu balot de pamant pe radacina sau radacina nuda, perioada de plantare este in lunile Octombrie - Mai, cu exceptia zilelor in care solul este inghetat.

- la plantare au fost folosite materiale de plantare / ingrasaminte adecvate nevoilor plantei;

- exista sistem automat de irigatii (functional) si plantele sunt udate optim, evitand lipsa de apa sau supra-udarea (care duce la putrezirea radacinilor).

3. Politica de retur

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.
Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă deteriorari irecuperabile precum: uscaciuni, ruperi ale ramurilor, deshidratare accentuata, fara a ne limita la acestea nu vor fi acceptate spre returnare.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.
Clientul suportă costurile directe legate de returnarea produselor, inclusiv taxa de asigurare.

Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar, ca de exemplu: pastrarea plantelor fara udare sau fara plantare pentru plantele livrate cu radacina nuda sau cu balot de pamant.
Livrarea, transportul și/sau montajul sunt servicii distincte, ce comportă opțiunea Cumpărătorului și plata unui preț. Livrarea, transportul și/sau montajul nu sunt servicii standard.

Pentru serviciul de retur al bunurilor, sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de: livrare, transport și/sau montaj al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora.
Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele/plantele care au fost plantate sau care au ghiveciul deteriorat.

Pentru a beneficia de retur, Cumpărătorul se angajează să livreze în aceeași stare produsul achiziționat prin servicii de curierat catre magazinul nostru.
Returul va fi însoțit de ambalajul original al produsului sau acesta va fi împachetat corespunzător astfel încât să se evite degradarea acestuia, în caz contrar, rămânând la latitudinea Vânzătorului dacă recepționează produsul.

De asemenea, serviciul de curierat va percepe o taxă de transport suportată exclusiv de către cumpărător, însoțită de o poliță de asigurare a produsului. Aceste costuri se vor aplica în funcția de valoarea produsului achiziționat și vor fi comunicate la momentul solicitării returului.